Yagmurunbebegi telefon tablet tv üçlüsünden olabildiğinde uzak tutmakta fayda var çocukları . Tamamen önleyebilen varsa helal olsun tabi zor ama vermemek için direnmek lazım çünkü onun yaşına uygun içerikler diye kendimizi kandırmak istiyoruz ama çocuğun telefona değil bizim ilgimize ihtiyacı var en fazla . Evet insanız tabi yoruluyoruz her an her dk ilgilenemediğimiz zamanlar oluyor elbet ama çaresi bunları izlemesi değil gibi geliyor bana . Asla vermem etmem izletmem diye büyük konuşmuyorum ama olabildiğince uzak tutmakta fayda var . İçerikler çok hızlı akıyor kavram karmaşası takip etmekte güçlük çekiyorlar zaten hipnotize oluyorlar adeta hele yemek yerken izletmek ilerde yeme bozukluklarına neden oluyor.