Kızım geçen hafta ,1 haftaya yakın hastaydı ve her gece ateşi 38.4 oluyordu.
hiç birinde de ateş düşürücü vermedim takipte kaldım ateş vücudun savunma mekanizmasından biridir.
Doktora götürdüm üst solunum yolu enfeksiyonu dedi antibiyotik yazdı ama ben kullanmadım gerek kalmadı yani kızım kendi kendine atlattı hastalığı sizde ateşe müsade edin de savaşsın mikroplarla geçmiş olsun ☺️