Ayminaa Kızımın göbeği bir yaşından sonra 2 mm kadar bi çıkıntı oluştu doktor 2 yaşına kadar düzelebilir düzelmezsede ameliyat İran başka çözümü yok zaten dedi yaşayan var mı arkadaşlar
Kuzeybey2209 Ayminaa Allah yardımcınız olsun inşallah düzelir kuzucuk şifa diliyorum bir bilgim yok yukarıda kalsın