Arkadaşlar bebeğim tam üç aylık onbeş gündür aşırı salya vardı eli hep ağzında ama üç gündür çok fazlalaştı arkadasmın önerisiyle tetagil denedim bitkisel die kendi bildiğime kullandım ama 3 ay diş için erken acaba kullanılırmı hiçi druna da soracağım ama bilen varmı acaba