Kızlar gerçekten bu sendrom muuuuu yoksa benim kızım mi böyle sadece bilemiyorum ama evdeyken ya su ile oynayacak ya çikolata isteği ya TV isteği ya da telefondan çizgi film isteği bu dordunden birini istediğinde yapmadığım zaman diğerini isteyerek tehdit ediyor resmen ve ağlama krizlerine giriyor bir şekilde oyaloyorum yarım saat sonra aynı döngü memeyi iki hafta bıraktık o yüzden o süreçte biraz serbest mi bıraktım acaba kural olarak zorlanmasin diye kafamda deli sorular sizin coxuklariniz da bu şekilde mi nasıl gün geçiriyorsunuz delirmek üzereyim