Gkce09 Kızlar doğum yapalı 21 gün oldu normal doğum yaptım hala dikişlerim oturduğumda veya ayakta çok dolandığımda ağrıyor acı değil ağrı oluyor normal mi ilk doğımum hiçbir bilgim yok