huseyn123 2yaş 9 aylık çocuğum gece uykusundan uyanıp bacaklarının ağrıdığını söyledi. Nedir sizce bu
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi huseyn123 Boyu uzarken bacakları çok ağrır, kollarini da söyleyebilir. Normal bir durum diye biliyorum. Eğer başka bir vurma,morarma yakın zamanda şiddetli düşme vs. yoksa..
Ates_mami huseyn123 yakın zamanda uyurken falan biryerini vurmadigina eminseniz. Yada şişlik morariklik gibi başka bir belirti daha yoksa büyüme ağrıları olabilir.
Balkupum2505 huseyn123 ablamin oglu o yaslarda acayip aglardi bacaklarim agriyo diye sabahlara kadar ovduklarini bilirim gündüz cok aktif oldugundan demisti doktor ama cok hareketliydi asla oturmazdi sabahtan aksama kadar
Nscaslan34 Ayni aylarda bnmki topalliyor gibiydi gittik film çekildi falan biey yok dedi bu aylarda oluyormuş dikkat çekmek icin
Birponciginanasi Bacak diye acaba apus arasını söylüyor olabilir mi? 2yas 2 aylık bir arkadaşımın çocuğu bacağım agriyor diye meger kabiz olduğunu anlatmaya çalışıyormuş.. Kaka yapma sıklığı nedir..
Bsgl huseyn123 lütfen ciddiye alın bi akrabamın oğlu bacak ağrısı ile doktora gittiler lösemi oldugunu öğrendiler lütfen doktora gidin
susunbebekuyuyo huseyn123 öncelikle kesinlikle doktora gidin yeğeniminde aynı o dönemlerde ağrıyla beraber hafif topallaması vardı doktora gittiler boyu uzadığı için ağrıyormuş 1 hafta falan sürmüştü geçti sonra