Bende yeni soguk yapmıştım annemlere gittim orda bana baktılar uzanmıyordum bebeğimi emziremiyordum Ağrı’dan ateşim filan çıktı bayılıyordum istahsizdim herkes süt ateşidir deyip durdu en sonunda sezeryan yerimi temizlim derin iltihap su gibi aktı tam kesi yerinin ucundan hemen hastaneye yatış verdiler sezeryan yerimi canlı canlı açtılar 8 gün yattım hastanede bebeğime annem baktı bir de engelli kardeşim vardı annem ikisine bir baktı ama çok zor allah kimsenin basına vermesin nolur dikkat edin bi se o 8 gün boyunca günde 2 defa kesi yerinin içine pasuman koyuyorlardı gerçekten çok zordu çok şükür suan iyim bebeğim 7 aylık oldu bile