Kızlar küçüklükten beri çok ayakta sallama taraftarı değilim. Bebeğimi hep kendi kendine uyutmaya alıştırdım. Gündüz uykularını beni hiç zorlamadan hep kendi kendine uyur, ama son 2 haftadır veya 2buçuk haftadır çok zorluyo beni ayakta sallanmak istemiyo, kendi kendine uyumuyon, beşikte sallıyom Bana mısın demiyor yani banyo yaptırmaktan tut çarşafta sallamaya kadar herşeyi deniyoruz çocuk uyumuyo huysuzlanıyo, 2 gün önce aklıma bebek arabası geldi koydum arabaya en fazla 8 dakika salladım uyudu hiç zorluk çıkarmadan, dünde yaptım yine aynı 7 8 dakikada hiç ağlamadan uyudu bugünde o şekilde kolaylıkla uyuttum, ben asla bu tür şeylere alışsın istemiyorum ama bebek arabasından başka yerde uyumuyo. Doğru mu yapıyorum yanlış mı bilemedim sizlere sormak istedim Bi sakıncası olur mu aceba?