Cnsudefne ben emzirmeyi kestiğimde 2 yaşına 3 hafta vardı. Önce gündüz kestim 3 gece emzirdim göğüslerim de rahatlasın diye memede uyuyan bir bebekti o yüzden başkası uyuttu bi kaç gün annem eşim falan. Ağlama krizleri oldu ağlayarak uyuduğu da ama bir haftaya alıştı geceleri kesince kalkınca su meyve suyu falan vermiştim