busesue Kızlar yarın hastaneye gidicez fakat sütü sağıp nasıl sıcak tutmak gerekiyor neler yapıyorsunuz,?? Evde bi şekilde ısırıyor um ya dışarda
SeninAnnenBirMelektiYavrm busesue termos varsa içine sicak su koy. Bi kase gibi bisey de al yanına biraz sıcak suda bekletip verebilirsin
tarcinlisahlep busesue hastanede emzirme odasında emzirmiştim. Ama bi kere yolda sağmıştım kızım uyumuştu. Bende iki güğsümün arasında tutmuştum. Uyanınca da kızıma içirmiştim 🤣
deniz-95 Hastanede emzirme odaları var. Emmiyorsa orda sağıp verin dilerseniz. Bazı anne çantalarında da yalıtkan madde var biberon koymak için. Güzel sarıp oraya koyabilirsiniz. Oda sıcaklığında 3 saat bekleyebiliyor.
busesue deniz-95 sagarken soğuyor süt um buz gibi vermek ki stemiyorum peki biveronu sicak tutmaya yarayan bişey uretmediler mi bilen varmı
tarcinlisahlep deniz-95 aynrn öyle bebek ağlayınca su ısıt onu ona koy biraz bekle falsn hayal bunlar yani insanın eli ayağına karışıyor. Zaten uzun saatler koymuyorsun. Kendi ısısınfa muhafaza etmiş oluyor. Sağma makinemde elektrikliydi benim arabanın usb yerine takıyordum sağıyordum yolda 🤣