Evet başlıkta yazdığı gibi. Bebeğim 6 aylık ve ben 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Kafam o kadar karışık ki. Önce çok sevindim birlikte büyürler diye çünkü kardeşimle benim aramda 1 yaş var ve benim en yakın dostum arkadaşım kardeşim ikimiz gibi olurlar oynarlar diye. Sonra bir karamsarlık düştü bebeğim çok küçük ilgi beklediğinde onu ihmal eder miyim emmeyi çok seviyor emme sıkıntısı Yaşar mıyız diye. Bu durumu sadece ben yaşamıyorum demi biraz morale ihtiyacım var iyi şeyler söyleyin lütfen🙏🏻 Sizde böyle durumlar yaşayanlar var mı bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🤩