Miraaa123 Valla ben ateş yapsa da yapmasa da veriyorum. Doktor tercihe bırakıyor genelde her doktor farklı söylüyor tabiki ama sonuçta ateş yapsa da yapmasa da çocukların kasina vurulduğu için illa ki ağrı yapıyor. Kendimizden feyiz alalım nasıl ki aşida kasımız kolumuza ağrı yapıyor aynı şekilde onlarda da ağrı oluyor. Calpol da az olsun ağrısını dindiriyor. Tabiki tercih meselesi kuzum✨