Deryadila2534 Kızlar kızımın dogum günü için elbise arıyorum bugun bitane tam istediğim renk ve model buldum fakat kumaşına baktım terikoton yazıyor pek anlama ben ama googleden baktım ince bir kumaşmış iyimi acaba yoksa iptalim etsem kargoya verilmemişken
Alnalprdha Deryadila2534 şöyle söyleyeyim bu hemşireler falan giyer ya önlük gibi alt üst takım o kumaş canim pek elbiseye uygun olduğunu düşünmüyorum ama model de önemli moda tasarım mezunuyum
hnur52 Deryadila2534 canim terikoton kumas cok ince bir keten gibi dusunebilirsin asiri kaliteli bisey bekleme elbise buyuk ihtimal ic gosterir ve hareket halinde biraz ses cikarir kaba bir kumas
Deryadila2534 Alnalprdha resimde cok begendim modeli 1 aydır arıyordum tam istedim buydu yani böyle aşırı ince degil demi
Alnalprdha Deryadila2534 yani biraz ince canım bazı renklerde iç gösterir hatta istersen bak Google’dan yorumlarına
hnur52 Deryadila2534 canim eger gercekten sevdigin modelse ve piyasaya gore daha ucuzsa al altina astar giyersin ben sefamerveden aldim iki elbise terikoton kumas onlarda ikisine bes alti ay once 120 vermistim astarla giyiyorum gunluk hayatimda giyiyorum yani dugunluk bir elbise degil ama fiyati cok uygundu aldim karar senin eger agir bi elbise olarak kullanacaksan iptal et
Alnalprdha Deryadila2534 bence de canım ama astarlı yaparsa tabi göstermez ama onda da alt üst astar yapmalı diktiriyorsan