Bebeğim 5 aylık. Meme + kendi sütümle biberon takviyesi yapıyorum. Gece uykusuna yatacağı zaman bebeğim tam doysun diye meme üzerine biberon veriyorum fakat 1 haftadır gece beslenmek istemiyor uykuya yatarken. Çiğlik çığlıga ayaklarını çırpıyor. Ne yapsam olmuyor. Bu durumda olup tavsiye verebilecek olan varmiiiii