monimom kalça çıkıklığı için hastanedeki doktora götürdüm 40 günü dolunca o vakit orda yaptırdım sağlık ocagı yapmıyor diye biliyorum. 2. Ayda verem aşısı için çağırıyolar bugün arayıp pztsi gelin dediler. Aşı bir sefer acılıyor ve o aya ait bebekleri o gün aşı yapıyorlar belki böyle bişeyden dolayı sizi bekletmiş olabilirler siz yinede arayıp bir haber alın unutmasınlar sizi.