Ummuu boşuna o kadar para vermeyin bebeğim kolikti bende çok çaresiz kalıp almıştım pişman oldum. Aşırı gaz sancısı yaptı bebeğime bağırsaklarını hareketlendirdi. Ayrıca İçinde pasiflora bitkisi var yani çokta masum bir damla değil. Biogaia ve sab simplex kullanmıştım bir nebze olsun rahatlatmıştı. Daha sonra relectaz aldım. Oda güzel gaz çıkarttırıyordu.