Oğlum bugün 1 yaşına girdi, 9aylikken kızamık aşısı olması gerekiyordu ama yumurta beyazına alerjisi çok yüksek olduğu için alerji uzmanımız 1 yaşında yapalım kızamık aşısını dedi. Yarın alerji uzmanı ile randevumuz var geldiğinizde aşıyı vururuz dedi, ama hala çok yüksekse alerjisi yumurtabeyazina diye çok korkuyorum, doktorumuza çok güveniyorum gerçi ama yine de endişeliyim herhangi bir yanetki olursa diye. Yumurta beyazı alerjisi olupta kızamık aşısı vurulan var mı aramızda?