Merakliduygusall 93 günlük bebeğim var, 5-6gündür kanamam oluyor.regl oldum sanırım. Sizin ne zaman başladı? Bu arada düzenli emziriyorum
Gizem4808 Merakliduygusall ben tam zamanını hatırlamıyorum ama 40 ımız çıktıktan 10 15 gün sonra oldum sanırım. Sonrasında da eski düzende olmasada her ay oluyorum. Bebeğim 5 aylık bu arada. Bana da bi kaç kişi emzirirken olmazsın dediler ama oluyorum 🤷♀️
Tuba Merakliduygusall birinde 8,5 ay sonra oldum, diğerinde 4,5 ay sonra. görümcemde ama kırkından sonra olmuştu hemen🤷🏼♀️