Bozzzzy Kızlar 2,5 yaşında bir oğlum var çok iyi bir yerde iş imkanım olacak yani € olarak alıcam maaşı ama ne zaman belli değil tabi, 2. Çocuğu da istiyorum evet ama iş imkanı da gelince kafam karıştı şimdi çocuk yapsam işe giremicem işe girsem çocuk yapamıcam yardım edin kafam çok karışık 😔
lanadelmiyav Bozzzzy aşırı özel bir soru. Asla başkalarını dinlemem bu konuda. Buna en iyi siz karar verebilirsiniz
Furug Bozzzzy kendimden ornek verecek olursam 31 yaasindayim kizim 2.5 yasinda 4 sene icinde kariyerimi istedigim yere getirecegimi dusundugumden erteledim 2.fikrini.. kariyer diyorum.her sey evlatlarimiz icin
Sistonia Bozzzzy tabiki kariyer. Alacagin maasla evladina en iyi imkanlari sunacaksin. Tek cocuk en iyisi butun olanaklara sahip oluyor, ben oyle yaptim en azindan
honeysmom Bozzzzy Canım günümüz şartları malum çok zor, bence çalış ve birikim yap derim çocuğunun geleceği için. Tabi 2. Çocuk çok istiyor ve senin çalışmanı gerektirecek bir durum yoksa o zaman çocuklarını büyütebilirsin. Çalışırsanda çocuğunun geleceği için çalışıcaksın. Tabi en hayırlısını Rabbim bilir. Bu ara da ne işi o merak ettim :)
GiybetReis Bozzzzy euro alacaksanız 1 sene calısıp cıkın😂 sonra bebişi yaparsınız😅 eğer çalışmamaya karar verirseniz bana özelden dm atın ben başvurayım , Almancam çok iyi😂 Çalışasım yok ama euroya hayır diyemem 😂😂
Esraa- Yerinde olsam maaşı şuan için tercih ederdim.çünkü hayat zorlaştı.evladina güzel bir gelecek sun. Çocuk olunca maalesef herşey zorlaşıyor. oğlum 2,5 yaşında hala birşeyler yapmak adına toparlanamıyorum.aklim,ruhum,bedenim herşey onda.
Oylesine_biri Bozzzzy iki buçuk yaşında daha iş olmasa bile erken bence ama karar sizin ben olsam işe girerim öyle de yaptım
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Bozzzzy ölçüp tartın en iyi kararı kendiniz verirsiniz gibime geliyor. 2.5 yaşında oğlum 4 aylık ta kızım var çok şükür çocuk defterini kapattım diyorum kendi kendime. Ama çok yorgunum 🥺. En azından kardeş kavgası yok benimsedi seviyor.yas aralığı daha da uzatmak istemedim . Hakkınizda hayırlısı olsun 🥀
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Bozzzzy tekrar başa dönüp aynı şeyleri yaşamak açıkçası zor geliyor en azından bitecek bir gün büyümüş olacaklar. Amin canım Rabbim hayirlisini versin adına
Bozzzzy Seymaemre-asya34 ya bu iş olmasa bile daha sonra çok iyi bir maaş alabiliyorum her zaman dil olduğu için