Sultan60 Bebeğim 4 aylık oldu 2 gündür neredeyse hiç dercesine sütüm yok bebeğim doymuyor ve sürekli ağlıyor komposlu içiyorum rezene çayı içiyorum yinede gelmiyor ne yapmam gerek lütfennnnn yardım edin
Mervan-21 Sultan60 benımde 4 ay ıkı gun bende kac gun once bununla ılgılı post acmıstım mamada vermek ıstemıyorum bıberona alısıpta memeyı red eder dıe ben dün süt artırıcı damla aldm neysekı etkısı oldu bı nebze 🤨
Yenihamile Sultan60 irmik tatlısı bana iyi gelirdi,bulgur,hurma,bira mayası adını tam hatirliyamadim kusura bakma internette arama yap bulursun süt arttırıcı diye
busesue Sultan60 bende ıspanak Deli gibi süt yaptı canim bende aynıydim bebeğim reddetti beni sağarak cogalttim sütüm yetmiyormuş meğer şimdi çok şükür iyi durumda
busesue busesue yemeğini yapmıyorum salata olarak çiğ tüketiyorum yeşil sebzeler i birde otlu gözleme ya pirıyorum