Artik cok yoruldum. Ne emiyor nede biberon aliyor. 2 ayda 2 haftadır ust uste hergun bunu yasiyoruz. Aksam saati oldum mu emzircem memeyi agzina almiyor alsada kendini kasıp kizarip geri çıkarıyor bi sinir ve telaşla. Bende sütümü sağdım ki meme de mi sorun diye. Biberon verdim onuda almadi. Sütün tadinda mi sorun dedim 1 ay once sagdigim buzluktaki sütten verdim onada ayni tepkiyi verdi almadı. Ama açlıktan cigliklar atar derecede direniyor. Öksürüyor burnu tıkalı denildi diye burnunu actim tekrar emzirmek icin yine ayni. Nefes alamaz diye düşündüm ama emzigi agzindan cikarmak istemiyor cikarmadikca sakinliğini onunla koruyor. Sizce ne oluyor neden böyle 5 saattir hic bir sekilde beslenmedi