Bebeğim 3 ay 15 günlük. Doğduğu günden beri sürekli memede durmak isteyen bi bebek. Bi şekilde idare ediyordum ama artık yapışık gibiyiz koyuyorum uyanıyo hep memede durmak istiyo. Bi kaç kere emzik verdim tuttu ama sonra meme reddi olur diye korkumdan vermedim Çünkğ emziğe alışınca ağzını küçük açıyodu memeye gelince. Ama bu dediğim 40 günlükken olmustu sonra bi daha vermedim. Şimdi versem mi bilemedim… Verenler büyük rahatlık diyo ama meme reddi olur diye de korkuyorum . Sizde durumlar nasıl ? Emzik veriyor musunuz ? Meme reddi gibi bi durum oldu mu verince ?