Zynpada-4ekm bizde 4 ay 23 günlüğüz geçen hafta yaşadık aynı sıkıntıyı. Düzenli uyuyan çocuğum bianda uykuya dalamaz oldu. Sabaha karşı 4 5 gibi ağlayarak uyanma ama nasıl ağlamak çığlık çığlığa. Bir türlü sakinleştiremedim. 2 saate yakın kucağımda salladım. Derken zar zor uyuttum. Ama tabi bende bittim. Bir kaç gün sürdü böyle. Ben atak dönemine bağladım. Çünkü tam haftasındaydık. Dönem dönem olabiliyor böyle maalesef. Sabırlı olmaktan başka çare yok.