Sütü iki yasina kadar hatta mumkunse hic vermeyin. Yarardan çok zararı var maalesef bagirsak florasina zarar vererek bagisikligi zayiflatiyor hele ki meyveli sutler falan.. sutuj fermente halini vermelisiniz. Yani yoğurt kefir gibi. Yani baska forma gecmis hali bebisler için daha faydalı. Dipnot sutle yapılmış muhallebi tatli vb seyler sutun formunu değiştirmiyor dolayisiyla onlari da vermemelisiniz. İnstagramda hastalanmayancocuk diye sayfa var takip etmenizi oneririm.