Merhaba hanımlar. Sezeryan ile mecburi erken Doğum yaptım bebeğim küvözde kaldı. Şimdi şükür evimizdeyiz. Erken doğduğu için çenesi kuvvetli değildi sütü sağıp verdim sonradan az az emmeye başladı. Emiyor kalanı gene sağıp veriyorum. Doyup doymadığına emin olamıyorum . Daha çabuk uyanmaya başladı. Uyanıp ağlıyor ama kucağa alınca sakinleşip yine uyuyor kucağa mı alıştı ?Aç olsa uyur muydu?