Bebegim 13 aylık dogdugundan beri formül sütü az az icerdi bugünde tamamen kesti. 3 gündür 1-2 cekip bırakıyordu bugünde reddetti.. market sütü vardi onu verdim içti. Hipp kullandim icmedi aptamil aldim icmedi bi sürü mama denedi hic birini artik icmiyor .Illa bu formül mamayi vermek gerekmi . Oglum artik market sütünü istiyor ne yapicam simdi ben