ferlazen Ay birebir bebeğimi anlatmışsınız. 33 cm baş çevresi ile doğdu ve kafa şekli aynııı fotoğraftaki gibiydi. Görenler doğumdan dolayıdır dedi ama açılmam olmadı ki bebeğim kanala bile giremedi. İştahlı bir bebek çok şükür kilo aldıkça baş çevresi ortalamayı yakaladı. Kafa şekli de yusyuvarlaktı ama benim hatam sürekli aman uyanmasın ellemeyeyim diye sırt üstü yatmasına müsaade ettim o yüzden kafasının arkasında biraz düzleşme oldu. Alnının üst kısmı yani saçının dibinden kafası yukarı doğru gidiyor sanki. Flat head olarak geçiyor. 4 aylık oldu şimdi yatış pozisyonuyla, yastıklarla falan düzeltmeye çalışıyorum. Siz yatışına çok dikkat edin kilo aldıkça kesinlikle düzelecektir.