Leylayhan İyi akşamlar hanımlar , ben sezeryan ile doğum yaptım fakat son 1 aydır (özür dilerim) göbek deliğinden iltihap geliyor belki alakasız ama böyle bı durumla karşılaşan varmi
laudarte Leylayhan iyi aksamlar bu durum normal değil muhakak kadın doguma gozukmenız lazım hiç beklemeyin gidin bir an önce