Oznur_0708 sadece geceleri veriyordum uykuya dalarken o yüzden bırakmak zor olmadı. Emzik olunca beşiğinde sallamıyodum , emziği bıraktık sallamaya başladım beşiğinde.öyle de ağlıyodu dalarken böyle de ağlıyodu. En azından 5 saniyeye bir ağlamamaya başladı rahat ettik.