aylizinannesiii aylizinannesiii ımm bende bebekle çıkamadığım için evlilik yıldönümümüz de eve balon getiren bir parti süsleri dükkanını aradım eve uçan kalpli balon söyledim 6 tane onları sakladım salonda akşam uyumadan önce oğlumuzun yatak odasına götürüp balonları onun etrafında havaya bıraktım heryere mumlar yaktım, hediye olarak da çiçek sepetinden iş yerine bir kişi ye özel set sipariş vermiştim içinde Kemer, cüzdan, çakmak, tesbih falan vardı fikir olur belki onun dışında güzel bir masa hazırladım romantik bebişi uyuttum birlikte uzun uzun sohbet ettik. 🤗 Aklıma gelen bunlar yani normalde almak istediklerim çok pahalı şeyler di benimde doğum param yattı ben direk verdim hepsini bence en büyük hediyesi o oldu 11 bin TL 😂 şimdi içinden gidip 2 3 bin tl ye Apple watch alcam ne gerek vardı diyecek saat alcam keşke sorsaydın şunu istiyorum yada ödeme yapardık aciliyeti yoktu diyecekdi🤷♀️