Tomris4646 Merhaba kızlar 45 günlük bebeğim var dişime kanal tedavisi yaptırıyorum augmentin kullanılacam ama tereddüt içindeyim kullanan var mı acaba
teachersrn Tomris4646 ben geçende içtim ama 14,5 aylık oğlum günde üç dört kez emiyor ama doktor b grubu ilaç, emzirirken içilebiliyor düşük dozu bebeklere bile veriliyor antibiyotik gerektiğinde dedi
Seydameva Çok yüksek bir antibiyotik değil mi benim dayım doktor en ufak ilacı bile önermiyor sütüme geçeceği için 🤦🏻♀️ Geçmiş olsun
Mrv91 Tomris4646 ben bebegim 22 gunlukken kullandim. Hem kadin dogumcum hem kbb uzmani bunu önerdi canim.
Socialmom Tomris4646 gönül rahatlığı ile içebilirsin zaten gebelikte amoksilin (augumentin ) grubundan başkası da önerilmez emzirirken de sevgiler geçmiş olsun 🥰
Mom120 Süte gecer doktoruna belirttiyseniz ve icin dediyse icin ama sütünüzü bosaltin. Evde var diye icecekseniz icmeyin
Mirac_21032019 Tomris4646 augmentin yerine aksef kullanman daha mantikli augmentin cok agir bi antibiyotiktir
ilknurryasa Tomris4646 ben hamileyken kullanmıştım bebeğe bı zararı olmaz demişlerdi ama süte geçer mı bılemedım
MomsAliasaf @Tomris4646 emzirirken içtiniz mi acaba bende mastit oldum enfeksiyon seviyem yüksek çıktı doktor verdi ama emzirmiyorum suan emzirsem mi diye düşünüyorum siz napmıştınız
Tomris4646 MomsAliasaf canım üstünden çok zaman geçmiş İnan hiç hatırlamıyorum ama doktoruna sorman daha sağlıklı olur sanki
ozge28 Tomris4646 burdaa hiçbirimizz doktor hemsire falan değilizz burda herkes sana fikir verir ama sağlıklı olan doktora sormanmış gibi geliyor