Oğlum 5 ay 24 günlük. Normalde 20 eylülde doğması gerekirken 23 Ağustos ta erken doğum yaptım atak takvimine göre doğması gereken tarihten yani 20 eylülden hesaplamam lazımmış ama sanki benim oğlum 23 Ağustosa yani erken doğduğu güne uyuyor gibi bu ara çok mız mız uyumuyor ağlıyor falan 23 ağustosa göre fırtınalı atak haftasındayız ya da tesadüf mü bilemedim 😥