ben kahvaltida yumurta pisirip veya haslayip veriyorum icine ekmek ekleyip bazen peynir ekliyorum beyazini ayirmiyorum bi yan etki gormedigim icin. Yine kahvaltida bebegin yiyebilcegi seyler varsa patates gibi yumusak kismindan veriyorum. Yogurt yapamadim kac zamandir o yuzden veremedim meyve filesinde meyve koyup veriyorum evde ne varsa. Suyu cok sevdi baya iciyor. Aksamlari da corba iciyor.
Kizim eline oyuncak alip sesler cikariyor sinirlenince bilerek bagiriyor kiziyor , kilo alimi pek ilerlemiyor 2 aydir sanki ek gidaya da gectik halbuki , yurumeye meyilli ama tam ayaklarinin uzerinde durmak icin bacaklarinin guclenmesi lazim , bir dişi patladi 😊 oyle yani
Ryhndnmz