Asafinkardesi Bebeğime yeni başladım şimdilik bi sıkıntı olmadı biberon tutmadığı için şırınga ile veriyorum kilo aldırıyor mu memnun musunuz kullanan arkadaşlar varsa
canevlat_- Asafinkardesi ben kullanıyorum cnm kızım şuan yedi aylik kızıma yaradı doğru düzgün çok şükür gaz sıkıntımız da olmadı ben memnunum yani şuan 2 numarayi kullanıyorum ek gıdayla beraber ama herkeste aynı olurmu bilemem 😊
Asafinkardesi canevlat_- evet herkeste aynı olmuyor mama konusu bende alayım dedim belki yarar diye süt içmiyor sadece gece uyurken alıyor bende mama aldım umarım iyi gelir teşekkür ederim canim