sadelikhuzurdur Alsam mı almasam mı kararsız kaldım bebeğim evin içinde sürekli bir şeylere binmek istiyor. Fiyatı az değil 430 lira. Bazı yorumlarda sağlam değil denmiş . Kullanan var mı çok mu dandik?
Deletedmom0099 sadelikhuzurdur ben aldım ama iade ettim ev için bişey diyemem kapılardan geçmek zor uzuun bi koridor varsa olabilir belki dışarısı için kullanmadım çünkü emniyet kemeri sadece belden bağlanıyor çocuk yana eğilince devrilme ve içinden düşme ihtimali yüksek
Annelercicektir sadelikhuzurdur bende aldım o zaman 280 dı fiyatı baya artmış tabi ama biz çok memnunuz her yeri sağlam aldığımız bebek mağazasında rica ettik kurulumunu da yaptılar kış gelince eve aldım silip hatta bugn hava güzel olunca çıkardım gezdirdim kızımı bende kuzenimden görüp aldım sağlam bir bisiklet bence tabi memnuniyet göreceli bir kavram 🥰
Deletedmom5284 sadelikhuzurdur arkadaşımın kızına doğum günü hediyesi aldım ben ve herrrr gün sürüyorlarmış, sitede oturuyorlar bahçeleri var o konuda rahatlar aşağıda bırakıp çıkıyor evine