Kızlar üç gündür 4 aylık kızımda şunu fark ettim artık ağlamıyor değişik sesler çıkarıyor aaa eee gibi ilk başta çok şaşırdım uykusunda konuştuğunu zannettim ama temel şeylere de artık bu sesleri çıkarıyor çok nadir bakmazsam verdiği aeslere ağlamaya başlıyor ne deni ne olabilir bilen var mı endişelenmelimiyim yoksa keşfetme aşamasında mı bilgisi olan var mı