Busrakaplan20 Vala kızlar bir ka ay önce file marketten actisoft konsantre Yumşatıcı sini almıştım birdaha bırakamadım bütun kokuları muhteşem ve kalıcı en son 22 TL idi stokladim
Grupyildizi Busrakaplan20 kalicilik onemli benim icin ben nevresim icin cok istiyorum peros pembe kullaniyordum bulamiyorum onuda disariya astigim icin kalicilik olmuyor malesef sinir oluyorum evede asmak istemiyorum cocuklar var
aylizinannesiii Grupyildizi vernel pembe konstantre Gül kokusu mükemmel yumuşacık şokta satılıyor nevresimlerden kalkmak istemiyorum çok güzel 😍😍
Asuyar Grupyildizi ahh canım ne kadar koku o kadar hastalık inan. Sırf kokmasın diye deterjanı bile boron kullanıyorum. Çocuum olunca bıraktım yumuşatıcıyıda kokulu deterjanlarıda
Grupyildizi Asuyar Cnm disari asiyorum havlu ve nevresimde kullaniyorum bende kullanmiyorum esyalarda cnm eve asmiyorum buyuk kizimda astim alerjik var cunku benimde bende senin gbi bilgiliyim
Meyra1 Asuyar borondan memnunmusunuz??? Lekeleri çıkarma konusunda bembeyaz bir deterjan gibi duruyor ama almak istiyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Grupyildizi Bim yeni bir yumuşatıcı getirmiş bulut parfüme serisi mor. Efsane güzel kokuyor. Yıkıyorum katılıyorum hala mis gibi kokuyor dolapta. Tam aradığım. 🙈
Grupyildizi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aliyom ondan bende ozaman nevresimler dolapta guzel koksun istiyorum yaza girerken butun yastiklarin yuzlerini sokup kiliflarini falan yikiycam oyuzden
miracmoms Grupyildizi bende yumusatici kullanmak istemiyorum ama tek deterjanla yikadigim zaman camasirlarda hic koku olmuyt aksine kotu koku oluyor bu da beni rahatsız ediyor. 🥺siz deterjan olarak ne kullanıyorsunuz acaba
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Grupyildizi Mis gibi kokuyorlar valla.nevresimlerin hepsini yıkadım. Serdim. Hala kokusu duruyor.
Grupyildizi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ay saol cnm peki bevresimleri evdemi kuruttu. Disarimi astin
Happydef Grupyildizi geçen yumos bio aldım 3 gündür giyiyorum hala yumusatici kokuyor tavsiye ederim😅
kubraanne Grupyildizi yumoş bahar tazeligi mavi rengi mükemmel onu bulamazsam bingo kuzumun kokusu beyaz renkli onu aliyorum ikiside cok hafif ve kalicı super
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Grupyildizi Bunlar aynen mor olanı kullanıyorum. Kışın dışarı asmamben. ☺️
Grupyildizi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bundan kullandim bm kokusu asiri guzel fakat kokusu bende kalmadi kalsa cok sevinirdim ama yok yani gidiyor casir kurudugu zaman ben yumusatici kullandigim urunleri dusari asiyorum cnm
minnosum25 Grupyildizi ABC kırmızı bidon efsane çok uzun gidyor eliniz değse bile gece yatana kadar elinizden dahil gitmyor kokusu