Mihriban36 Kizlar bebegim 4.5 aylik sunnet için gun almaya gittik ama doktor su fitigi oldugunu soyledi 1.5 yasindan once sunnet ettirmeyin iki yasina da birakmayin dedi. Var mi bu durumu yasayan acaba😞
Diva Mihriban36 3ay 7 günlük doktor 6 aya kadar bekleyeyim geçmezse 6 ayda sünnet ile beraber düzeltiriz dedi
Tottikim Mihriban36 benimki 3 aylikken kasik fitigi ve su fitigi vardi kasik fitigiyla beraber sunnette oldu ama su fitigi 2 yasdan once mudahale edilemez ve buyuk cogunluk ilerleyen zamnda kendi geciyor dediler. Hicbi agri sanci sorun yaratmazmis
Murattt Mihriban36 Hiç bir sıkıntı yok merak etme erkek bebeklerin çoğunda oluyor mus sünnet yapılır benim oğlum da var sünnet de oldu gayet. Bir yaşına kadar gecermis çocuk doktoru aylık kontrol de takip eder
ArdaninAnnesi Ben canım 15 gün önce olduk fitik ameliyatını sünnet için banada öyle dediler sünnet kaldı o yüzden
ArdaninAnnesi Mihriban36 sagol canım bizimki biraz büyüktü rahatsızlık veriyordu mecbur oldu yani 5 aylikken
Esto24 2 yaşına kadar geçme ihtimali varmş iki kez anestizi almasın geçmezse amelyat olurken sünnet edilsin diye düşünüyor doktorlar bizde de var 7 aylık şuan baya azaldı ama bitmedi tam bizde bekliyoruz
Esto24 Mihriban36 dr kontrolünde dr sorun geçmiş mi diye ama sizde anlarsınız su bazen gidiyo bazen iniyo azalıyor eskisi gibi aşağı sünüm değil mesela
Mihriban36 ArdaninAnnesi valla doktor bize suan bi sorun yok dedi sisebilir morarabilir ama agri ates kusma hic bisey yapmaz sadece sizi korkutur bisey olmaz korkmayin dedi. Insallah bisey olmaz.
ArdaninAnnesi Mihriban36 benim oğlum çok ağlıyordu bi anda bisey yokken ağrı çekiyordu sisiyordu fitigi ameliyat oldu yaşı küçük diye 1 gece yattık o geçen sonra çocuğum hiç ağlamadı gayet normal sakın bir çocuk oldu fitiktan öyle ağlıyormuş meğersem
Mihriban36 Diva yok ya keske bize de oyle deseydi ben cok istiyordum anlamadan yapmayi sonra huzursuz olur ama tam 1.5 sene sonra dedi
Mihriban36 Tottikim doktor bize dedi ki simdi sunnet edince anestezi yapiliyor eger su fitigi gecmezse sonradan bi daha alacak iki defa almasin bi defa olsun bitsin belki gecer ameliyat olmaz sadece sunnet olur
ArdaninAnnesi Mihriban36 2 santimlik bir kesi yapıyorlar yapıştırma oluyor dikiş yok benim oğlum sadece anesteziyi atarken ağladı 40 dk boyunca bi o zaman sıkıntı yasadik ondan sonra massalah bir kere bile ağlamadı oğlum korkulacak bisey değil basit bir işlem
Mihriban36 Esto24 siz yazinca evett aklima geldi bazem yuvarlak oluyordu bazende havasi sonmus balon gibi oluyordu normal olani hangisi
Esto24 Mihriban36 sünükngibi olmayacak aşagı sarkık değil daha toplu olmasıngerek elinizle dokununca da anlarsınız