yusufcan cnım üç aylıkken bizimkide öyleydi öyle yaptımı hemen bıraktırıyodum azcık evde turluyoduk aonra alıyodu memeyi yada ayakta gezerek emiyodu şuan dört aylıgız sadece akşamları belli bir saati var o saat içinde memeyi almıyo çıldırıyo sadece ayakta gezerek emiyoöylede gece uykusuna giriyo