Mayaliipogacamm
Mayaliipogacamm ben oldum 4 yıl önce, ilk 1-2 ay biraz zor geçiyor eski alışkanlıklarınızdan dolayı ama sonra alışıyorsunuz.. doktor tavsiyelerine ve beslenmenize dikkat ettiğiniz sürece tehlike arz edecek bir durum olmaz.. ben kolay adapte oldum, 1 yıl içersinde 50 kg verdim, sonrasında hamile kaldım, 12 kg aldım, 6 ay içersinde hamile kaldığım kiloya geri döndüm ve hala kilomu koruyorum.. lakin yazdığınız şehirlerde tavsiye edebileceğim doktor tanıdığım yok maalesef..