selim-im Arkadaşlar malum sleepy paketleri değiştirdi şimdi üç tür bez var bio natural, natural, extra bunların farkları nedir yA birde hangisi lastik izi yapmıyor ve kalıpları nasıl hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
Kara3773 selim-im vallahi kızım 7 aylık doğduğundan beri bende sleepy natural kullanıyorum ama paketler değişti dediğiniz gibi artık ne almalı bilemiyorum inşallah natural yazan önceki gibidir 😄😄
Gulsen-011 selim-im extra kullanıyorum bebeğim 1aylık doğduğundan beri 2numara kullanıyorum ama lastik izi yapıyor şuan 3numara kullansam olur yani kalıpları çok küçük geldi bana
Kbra_1992 selim-im ben ekstra ve bio natural kullandım ekstra biraz ince gece bezi fln olmaz taşar anca gündüz bide yaz ayında iyi olur die düşündüm ince die bio naturale aşık oldum desem yeri hala kullanıyorum çok memnunum çok gsl ıslak mendilde onu kullanmaya başladım ama naturali denemedim az bişey alıp denemek istiyorum
omuryamac_inannesi45 Ben normalde bio natural 4+ kullanıyorum bi akrabamız natural 4 getirmiş kilo aralıklarına rağmen natural büyüktü bio natural in kalıbı gerçekten küçük. 4 buçuk aylık oğluma 5 numara zor oluyor. Ekstra yı bilmiyorum hiç kullanmadım.
omuryamac_inannesi45 https://www.google.com/search?q=sleepy&client=ms-android-oppo&prmd=isvn&sxsrf=APq-WBsylgfwojdM_AUG6Ixk6ywB2ERalQ:1645568769013&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjKmLivrZT2AhUDSPEDHXsYAOsQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=668&dpr=2#imgrc=U2oYOKkM4MgDlM Bu fotodaki kalıbı dar olan. Bio natural değilmiş öyle kalmış aklımda nedense
omuryamac_inannesi45 https://www.google.com/search?q=sleepy+natural&tbm=isch&ved=2ahUKEwjkq-T3rpT2AhVMIMUKHW0ACHEQ2-cCegQIABAC&oq=sleepy+natural&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEOgcIIxDvAxAnOggIABCABBCxAzoECAAQQ1DvCVjeEGDtFWgAcAB4AIABjQGIAY8DkgEDMC4zmAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=pWQVYqTFCczAlAbtgKCIBw&bih=668&biw=360&client=ms-android-oppo&prmd=isvn#imgrc=U47NZvqDYSsEQM Bu da kalıbı büyük olan