Azraaag o ayrı evet. Bu da ayrı. Ücretsiz ve süresiz açıyorlar. iPhone olmasaydı 100.200 gibi küçük bir ücrete sınırsız aciyorlardi. iPhone olduğu için sınırsız için pasaport istediler. Ve ücretsiz. Çünkü buluruz belki dedi görümcem sınırsız yapalım para vermeyelim diye dönüşüne kadar bekletti.