sağlık ocağındaki hemşire vegaferon diye bir ilaç verdi bugün 5 damla kullanmamı söyledi 3 damla kullandım 5 birazcık abartılı geldi ve bebeğimin dışkısı kanlıydı dedim ilaçtandır herhalde 2. kakasındada kanla karışıktı bu normal mi yoksa ilacı değiştir diyorlar siz hangi yolu izlediniz anneler ?