Merhaba arkadaşlar bir hafta önce doğum yaptım bebeğimin gaz problemleri başladı malesef 😔sab simplex gaz damlası aldık ilk bebeğimde işe yaramıştı fakat nasıl kullandığımı hatırlamıyorum bilen varsa yazabilir mi birde bebeğim tam 8 günlük şuan başlamam sıkıntı olur mu😊