Sosyolog_ Merhaba sevgili anneler oğlum 8 aylık hala YouTube dan piş piş sesi ile uyutuyorum ilk aylarda kolik bir bebek olduğu için sese alıştırmak zorunda kaldım sizce bıraktırmalı mıyım çok kararsız kaldım doktora soramadım henüz ona da danışacağım
Melin123 Sosyolog_ ne zarari var ki ? Hala uyuyabilir bencee biz 1 yasindayiz bazen dalamiyor bende aciyorum
Senyenisingaliba Sosyolog_ telefona alisti oğlum 1 buçuk yaşında bagimli oldu 2 gün kestim vermeyi 3.gun unuttu istemedi alışkanlık kötü bence
Aycayndr Sosyolog_ Oğlum 9bucuk aylık gündüz kapattığım an gözünü açıyor ama gece uykusuna daldığı anda kapatıyorum uyanmiyor bende bu aralar acaba kapatsam mi diye düşünüyorum
mlkk Sosyolog_ beyaz gürültünün belli bir aydan sonra zararlı olduğunu biliyorum. Pış pış sesiyle uyutmak destekli uyutmak demek yani sallasanız da aynı şey. Ben sadece gece uykusuna yatırdığımda pış pış sesiyle uyuttum çok uzun süre. Onu duyduğunda kıpır kıpır olan çocuk bi anda sakinleşiyordu😍 şimdi 8 aylık olduk ama düzeltilmiş 6 aylığız. Yavaş yavaş desteksiz uyutmaya alıştırıyorum.
Sosyolog_ Melin123 yani bende dalana kadar açıyorum bazen gece video bitiyor kapanıyor uyanmıyor ama devam ediyor uykusuna ama gündüz uykularında hep açmak zorunda kalıyorum kapatınca hemen uyanıyor çünkü
Sosyolog_ Senyenisingaliba yani bende kessem mi diye düşünüyorum çok şükür henüz telefona bir alışkanlığı yok ama bilemedim yine de
Sonsuzmutluluk mlkk ne gibi bir zararı var acaba biliyoemusunuz benim kızım 15 aylık fön sesiyle uyuyor hala sabaha kadar açık
ZeynepNurten Sosyolog_ bence daha geç olmadan kes canım ben oğlumda o hatayı yaptım 1 yaşındaydı anneme gittim o günde şansıma internetim bitti (süpürge pişpiş sesiyle uyuyrdu) uyumadı çıldırdı çocuk resmen mecbur süpürgeyi açtık kapattıkça uyanıp ağlama krizine giriyodu kardeşimde 6 aylıktı onun ağlamasına uyanmasın diye sabaha kadar elektirik süpürgesi çalıştı o gün karar verdim eve gittiğim gibi kestim 1 hafta cehennemi yaşattı bana oğlum ama sonunda unuttu biraz uzun oldu kusura bakmayın
Aceranne Sosyolog_ bizde kovitken elim alıştırdı ben çok kötüydüm o gün bu gündür kullanıyorum genelde gece uykusuna yatırmadan önce açıyorum hemen uyku moduna geçiyor zaten gece uykusunda çok zor dalıyor ben biraz zor bıraktırırım yani bu arada beş buçuk aylığız
unkurabiyesii Sosyolog_ 10 aylık bende uyuyana kadar pış pış açıyorum uyuyunca kapatıyorum. Uyanmaz bizimki gece kalktığında pış pış olmadan geri uyur
unkurabiyesii Sosyolog_ ben bi sakıncası olduğunu düşünmüyorum eğerki kapandığında uyanmıyosa . Sonuçta kendimizde uyuturken bir şeyler söyleyebiliriz telefonda aynı işi görüyor :)
Redpepper Biz de 5 aylığız gündüz kapatınca uyanıyor gece uyanmıyor ama aslında bırakmak lazım da gücüm yok şimdi onla uğraşmaya 😂
Sultanz Sosyolog_ bence ne olursaa olsun bir şeye bağımlı olmak iyi değil. Onsuz uyumaya alistiranilirseniz uykuları daha sağlıklı olur