Deletedmom_41 Arasasyaarya 1 yastan sesleniyorum 2 yas anneleri boyle bahsettikce asiri tirsiyorum. 😁😁
Badehandeyldz Arasasyaarya evet herşeye benim o diyor vermesek kıyametler kopuyor allahtan ben çeşitli yöntemlerle kandırmayı öğrendim bazen susturabiliyorum🤣
2lokummannesiii Arasasyaarya Dönem dönem inanılmaz inat oluyor şuan 2.5 yaşında. Bazen de mutlu oluyor. O inat olduğu dönemler ki her gün bir seans mutlaka oluyor ben de taklidini yapıyorum susuyor sadece bağırıyor ağlamıyor 😂 Ya da sakinleştiğinde bana sarıl diyorum 😂🥰
Deletedmom8453 Arasasyaarya Benimki de böğürme gibi de değil bir enteresan ses denemeleri yapıyor….. Ergen
Arasasyaarya Deletedmom_41 evet az önce bu durumla karşılaştım 😂😂😂 acayıp bir ağlama seansı ama artık koymuyor duymamazlıga geliyorum😂😂😂
Userqq En son tuvalete götürmeye çalışırken yere oturdu tuvaletin önünde kaldiramadim içimden neler geçti
izmirlokma Arasasyaarya Bir de yalandan aglayip kendini acindirma var bogurmenin yani sira 😁 Babasinin bilgisayarini kurcalamak istedi oglum ellenmez dedi bana bakip sarilip bir dudak bukusu var 😊😊😊 Gel de yemeeeee ♥️
izmirlokma Arasasyaarya 😁 Bu 2 yas sendromu gercekten zor bir surecmis inatlasmalar bagirmalar 😁 hepimize kolay gelsin ☺