Bizde bu sabah olduk 2.ay aşılarımızı.Hemsiremiz eve gidince ver.Daha sonra takip et huzursuzlanir ateşi çıkarsa yine verebilirsin 4 saat arayla dedi.Geldigim gibi 1 çay kaşığı calpol verdim.Guzelce uyudu.Aksam 6 gibi çok huzursuzlandi uykuya dalamadi.Gaz sancısı gibi ağladı.O zaman da verdim 1 kaşık şimdilik iyi bakalim.Bu geceyi atlattık mı yarına birşeyi kalmaz inşallah 🤲