Toprak-hira59 Ece Areo Whatsap Plus Whatsap GB Whatsap Ama areo olanin menusu turkce digerleri ingilizce ayarlari yapmakta zorlanirsiniz belki o yuzdem areo daha iyi ben 3unude kullaniyorum
Toprak-hira59 Adiyokkitabin bahsettigim whatsp uygulamasi yanliz playstore den inmiyor google uzerinden iniyor sadece
Adiyokkitabin lanadelmiyav yok iste normalde yuvarlakti tiklayinca kare. Simdi kare tiklayinca yuvarlak😀
Toprak-hira59 ofkelisirin 6 sone once basladim kullanmaya simdi normal wp kullanamiyorm cok sacma geliyor 😂🤣
Toprak-hira59 Adiyokkitabin karsi taraf gonderdigi mesaji geri cektiginde sadece kendisinden siliniyor benden silinmiyor ama karsi taraf bendende sildi zannediyor birde hikayeleri izledigimi gormuyorlar yada istedigim kisi cevrim ici oldugu aan bildirim geliyor
Toprak-hira59 Adiyokkitabin birde yeni ozellik cikmis hani instagdam dm gbi birisine resim atiyorsun ama tek seferlik goruntulemesini seciyorsun normal whatsapta oyle ama biz istedgimiz zaman o resmi yeniden acabiliyoruz karsi tarf acildiktan sonra silindi saniyor
1matmazell Toprak-hira59 kız bende aero kullanıyorum wpda ama sadece temasi hoşuma gidiyo bide silinmeyen mesjlar gerisi pek isime yaramiyo niye açık ettin uygulamamızı😂😂😂
Toprak-hira59 1matmazell her ozelligini kullaniyorm vallahi hepsi isime yariyor cokta guzel uygulama faydalansin annelermiz esrarengiz dolasipta eltilerni izlerler kaynanalrni ws 😂