Adiyokkitabin Goktugmom_ yok iste hep kare basincada kare basmayincada. Bas bas paralari leylayaaaa😀😀😀😂
Balarisi_melisEla Adiyokkitabin Milletçe artık nerden para kazabiliriz diye çabalıyoruz🤣🤣🤣bende bi kaç bişey kurcalıyım belki bulurum😊🤣🤣😂
Adiyokkitabin Balarisi_melisEla ahahaha😀😀 kagit paralari 20 kere incelerim bi basim hatasi var mi diye
Balarisi_melisEla Adiyokkitabin gorumcemin sanırım şovmi telefonu ekran kilidini (Yüz tanima kilidi)diger görümcem bakıyo açılıyo birbirine biraz benziyorlar ,acaba bende bu durumu kulllansam
Deletedmom484545 Adiyokkitabin bnmki iphone aynısı oluyor o yüzden dediğini anladım. Yok canım niye güleyim
Adiyokkitabin Deletedmom484545 s6 edge plus. Bi ara modaydi. Hala taş gibi. Kamerasi guzel diye vagecemiyorum😀 Sanirim hata ya o sans nerdeee